29 December 2014

#3daystogo

Assalamualaikum wbt,

3 days to go before I am leaving this office officially.

Ya Allah Ya Tuhanku Kau permudahkanlah perasaan aku
Kelegaan hati aku
Ketenangan hati aku
Kemudahan hidup aku
Bantulah aku dengan membina kehidupan yang baru
Kau suntikanlah semangat kerja yang baru
Kau tambahkanlah keredhaan aku
Redha dalam menerima kerja
Redha dalam membisikkan husnuzon dalam jiwa aku
Redha dalam merubah satu kehidupan

Ya Allah Ya Tuhanku
Siapalah aku tanpa Mu.

Setelah segala ombak dan badai yang melanda diri aku
Aku mencari disegenap celah dan lubang
Untuk mencerahkan perasaan aku.
Untuk menerima segala keputusan.
Untuk mengambil langkah pertama.

Banyak yang ingin aku luahkan.
Banyak yang ingin aku tangiskan.
Dan banyak juga yang ingin aku jeritkan.

Aku tidak perlukan simpati orang lain
Aku cuma perlukan sedikit pemahaman
Sekurang-kurangnya memahami dan menghormati perasaan ini

Lotsa Love,
Wani Othman
29.12.2014


No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...