22 January 2015

Farewell Party

Assalamualaikum wbt, 

31.12.2014 menjadi tarikh yang sedih buat aku, kak mira dan kak atie. Kami yang telah ditukarkan dari Pejabat ini ke haluan masing-masing. Sementelah aku dah tahu lebey dari sebulan, aku nenjadi redha dan menerima ujian ini. Apa lagi yang aku boleh buat selain daripada menerimanya dengan berlapang dada kan? 

Memang sedey sebab memikirkan aku akan terpisah dengan kawan2 yang selama ini saling menyokong. Tapi kehendak Allah itu lebey adil, mengajar bahawa perpisahan itu akan membuatkan kita lebih kuat. 

Diorang yang berhati baik dan berjiwa besar dah mengadakan farewell party untuk kami. Dari pagi hinggalah ke petang. Ya Allah sesungguhnya hati kecil ini terusik. Yela kesanggupan dorang untuk masak pot luck. Banyak pulak tu. Dah macam open house pejabat. Alhamdulillah. Aku simpan dulu perasaan sebak itu. 

Jutaan terima kasih lagi buat dorang yang sanggup meluangkan masa, wang da. Kudrat untuk kami. Syukran jazillan! 






Lotsa Love,
Wani Othman
9.1.2015






No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...