19 June 2011

Welcome Back!

Yeah
Finally aku cuba untuk updatekan blog tersayang nie
A very long time aku amek untuk kembali segar dan sedarkan diri.
Hu Hu Hu!

Nie aku baru bangun dari tido
Opss, waktu keje kan?
Yaps I know tapi semalam..
Orang nak tahu ke kalo aku cerita?
Argh, suka hati den la nak bercorita kan?

Semalam aku took a JAB
Ye dah tua2 masih take a jab kan?
Time kecik tak cukup ke?
Ahaks
No, I have a sensitive skin. Very sensitive.
Usually I will have a JAB one in two years.
Se semalam dapat steriod, nah kooo...
Lali sampai ke hari ni?
Jumpa public pun cakap cam dibawah pengaruh dadah.
Lali and mamai seh!
So, TAK SALAH kan aku tido.
Hi Hi!

And oso aku tak suka la Monday's Blues
Aku jadi MALAS
PENYEGAN
LALI
SUKA BERANGAN
SUKA MEGHALIT
dan sangat banyak lagi
tapi aku jarang ngelat ye
Hari ni je sebab tak mampu nak pikir
terpaksa minta bantuan
TQ to KAK R (nama dirahsiakan, ke tak payah? *_*)

Ho Ho gaji lagi tigo hari
Nops, U kena berjimat sayangggg...

Ops, lupa lak nak tanya u ols
Dah ganti puasa ke?
Hiks Hiks
Lagi sebulan lebey je kita akan menyambut bulan Ramadhan
So now in Rejab
Kami di opis pon sangat bersemangat mengganti puasa nie :)
Sebenarnya dah lupa berapa hari dah ganti
Jadinya, buat2 la lebey
Lebey tak ape, jangan plak tak cukup ye!

Okla, lunch time nie ye sayang
Mau titon la
Ops tak..... Nak prepare untuk kes esok.
Da.....


Lot of love,
Lady Wanie


No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...