30 March 2014

Setengah Jam di Radio Asyik.fm

Assalamualaikum wbt,

Hari ni tugas aku ialah menjadi wakil untuk slot temubual di Radio Asyik.fm. Nie kira 2nd time la aku kesana. Hihi! Aku yang volunteer, memang dasar tak malu kan. Mula2 Zam punya turn, aku nak teman tapi sebaliknya yang jadi. Aku amek turn and Zam yang temankan. I accept aje. Takde masalah. Aku kena jadi myself, yang selalu menyahut cabaran. Aku kena paksa diri aku. Maka aku jadi tetamu jemputan untuk slot bersama Jabatan. 

Kali ni slot kami ditemubual oleh DJ Noriman yang sempoiii... Ganas tapi dalam hati ada taman. Hihi! Alhamdulillah it went well. Atleast. 

Thanks to Puan Mariamah utk layanan yang baik and bawak kami for a simple tour. Hihi! 

Next month, aku akan pegi lagi kesana, insya Allah temankan Zam pulak. Kalau aku free, insya Allah takde hal utk aku pegi. 









Lotsa love,
Wani Othman

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...