06 April 2014

Layan Lagu

Assalamualaikum wbt,


Lirik Lagu Masih Aku Cinta - Shila Amzah

Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Caramu memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku,’kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mem pertahankan ku sepertimu
Satu dunia,menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku





Lirik Hanya PadaMu oleh Ainan Tasneem
Ku ingin selalu dekat padaMu
Oh cinta hatiku
Kau memberikan ku semangat baru
Cerianya duniaku
Hanya padaMu
Ku serahkan segala hidup matiku

Hasbi robbi jalallah
Mafi qalbi ghairullah
Nur Muhammad sallallah
Lailahaillallah
Ku ingin selalu dekat padaMu
Oh cinta hatiku
Kau memberikan ku semangat baru
Cerianya duniaku
Hanya padaMu
Ku serahkan segala jiwa ragaku
[*] Hasbi robbi jalallah
Mafi qalbi ghairullah
Nur Muhammad sallallah
Lailahaillallah
Hasbi robbi jalallah
Mafi qalbi ghairullah
Nur Muhammad sallallah
Lailahaillallah
Sesungguhnya ibadahku
Sesungguhnya hidupku
Sesungguhnya matiku
Hanyalah untukMu
Ohh Ya Allah
Sesungguhnya ibadahku
Sesungguhnya hidupku
Sesungguhnya matiku
Hanyalah untukMu
Repeat [*]

Once in a blue moon, aku akan ada lagu2 yang diminati. Hihi!

Lotsa Love Even Busy at Work,
Wani Othman


No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...