15 June 2016

New Chapter

Rindu sangat nak merepek dan berpuitis. Nak menjadi diri-sendiri, dengan hobi yang memang dah turun-temurun nie. Menulis karangan. 

Hari tu aku privasikan blog sementara, dek kerana memuaskan hati orang. Tapi rupanya hati aku sendiri yang tak tenang sebab tak ada tempat untuk aku luahkan. Dah la tinggal sorang, celik pergi kerja, petang balik kerja, hadam la segala rasa untuk seharian. Jadi aku buka semula blog, yang mana aku rasa sesiapa yang tidak berkenan dengan tingkah aku, bolehlah jangan singgah, jangan baca, mahupun tolong jangan ambil tahu! Aku ni bangsa tak tahu malu bila bab nak bercerita maka segala cerita aku macam tidak ada penapis. 

Aku hanya akan menurut perintah mak dan abah aku sahaja! Sebab setakat ni aku masih dalam status pemilikan tunggal. Kalau mak abah aku tegur, maka wajiblah untuk aku taat dengan teguran mereka.

Untuk orang lain, kalau tak suka, bolehlah move on ye. Aku takde nak refund apa-apa sebab aku takde pula kenakan bayaran selama ni. Kan?

Oh ya, lagi satu. Kalau dah pernah baca hasil tulisan aku sebelum ni, mungkin berkaitan hati tu, sila abaikan. Atau delete dari ingatan. Anggap sahaja tidak pernah baca. Tolong. Aku sendiri dah delete, pehal korang pula yang nak emosi lebih-lebih. Hahaha. Aku taknak komitmen daripada siapa-siapa. Dan satu lagi, tolong jangan padankan aku dengan mana-mana makhluk. Aku tak suka! Rimas! Tak reti nak jaga air muka dah! Eh eh terlajak la pula. Hahaha. 

Balik ke topik asal, aku dah suka nak merepek kat sini. Dengan skrin hp yang lagi luas, huruf dah besar-besar. Laju je aku menaip. Lega. 


Lotsa Love & Always,
Wani Othman


No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...