01 January 2013

Singapore AGAIN =)

Muka semangat masing2 nak masuk Universal Studio Singapore. Kul 7 pagi dah tercangak depan Tune Hotel tau x. Hihi! Aku went there for the second. Bawak diorang la. Hamboih2 uols nie... dah cop passport tue dua kali yer tahun nie. Hover tauuu!

My mum ngan Mimi bergambar depan dunia MADAGASCAR. My peberet! Aku memang suka ngan ceta Madagascar nie. So opkos aku aim segala mainan yang ada kat sini. So childish. I dont even care! Hahahaha!

Actually this time my body temperature dah naik2 ala kemanjaan gitu. Tapi aku gagahkan diri dan tunjukkan kegembiraan yang jitu.. Huhuhu! Meleret gak aku dibuatnya. A few games gak yang aku skip. 

They were going there. They said MABELES siot! Orang punya la ramai. Aku tak masuk. I hate rollercoaster. Rasa cam nak berpisah je jantung ngan tulang belakang aku. Abaikan muka aku yang ala2 ternganga tue, aku saje pose gitu. Hihihi!

Aku paksa adik aku amek the best pics of me. Dapat lah gambar camnie. Bolehlah.  Actually aku tersilap bawak charger kamera. Sadly my camera dah abes bateri. My iPhone je yang bekerja. Bengang gak dorang ngan aku. Naseblah....

Pose ala2 postcard gitu. Memula ingat nak melompat tapi bukan guna camera kan? So malas nak layan.

This time, ada show snow fall... Ala... kekonon macam salji turun la. But we still enjoyed. Jakun kan? Hahaha. They were using buih sabun rasanya. 

Nampak tak salji buih halus tu? [baek mengaku, YA!]

My mum dah x larat nak exercise kaki sebenarnya time nie. Sabaq mak. I already told u before rite.

Line up untuk masuk layan show hantu2 rocker. Best! Ala2 konsert omputih gitu. Yang nie memang aku aim dari awal seh. 

Mentekedarah! Mahal. Tapi nak jugak2! [hentak kaki]

Yes we arrived at Far Far Away Kingdom. My most peberet place.  Hahahaha!

Infront of the castle. Dalam tu ada show 4D, rugi gila siot kalo korang x masuk!

Searching for foods actually. Dah petang nie. Makin kosong. Bas akan datang pick-up at 7.30 kat bawah tu. So ada masa... pusing USS for a second. Mantap x?

Infront of USS globe. 

Infront of pintu masuk USS. Dah kosong kan? Orang ramai dah balik. Time nie dah berlengas tahap cimpanzi. 

Melayan Garret's popcorn.

Kalau korang berkesempatan pegi USS, make sure masuk Transformer 5D tau! 1st time  aku pegi sana. Transformer punya area belum siap. Nie dua kali okeh aku masuk! Terbaekkkkk! Best gila. Pandai lak aku x rasa gayat kan? =)

Love,
Wanie

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...