24 January 2013

Our Nora and her wedding

Tanggal 19.01.2013 & 20.01.2013, adalah hari bersejarah buat our dear Nora and her hubby, Khairi. Hari apabila mereka berdua disatukan. We were counting together her date. Surely kami sangat eksaited okeh. When we were involved dalam persiapan wedding dia, kami felt so glad. Yerla 3 of us, yang masih belom berkahwin. Atleast learnt something daripada persiapan dia.

18.01.2013
Jumaat - aku & Azwa masih bekerja. Akma datang & fetch me at office. We were going to C4 for some stuffs untuk her photobooth. Sebab malam tue akan ada Majlis bacaan yasin & tahlil n oso berinai dia. Bukan setakat dia aje yg berinai, siap kitorang & kakak2 Nora skali diinaikan. Kul 2.00 pagi baru kitorang sampai kerumah. Anw Nora & families, makanan malam tuh sangat sedap okeh. Seb bek perot dah penuh, kalo x.... Mau kitorang pulun lagi. Hahahaha! Tapi Nora dah siap2kan bekpes untuk kitorang malam tu. Thanks Nora!!!!

19.01.2013
Nora's solemnisation. Nora akan dinikahkan after Asar. Kami plak surely akan kerumah dia after Zohor kan. Tahu2 aje la pengepit dia yang super grand & super retis nie. Hover tau.....!!!! Kami eksaited cam selalu lah. Nora dah sesiap warning supaya kami behaved on that day. Hahaha! Risaukan dia? Penyakit behave 5 minit kami, sedaya upaya dikawal walaupun asek terbabas aje. Hihi! Mmm.. Rasanya Nora yang x behave kot? Hahahaha.... Dia yg senyum2 sebab nak sorok gabra and debaran dia. Kitorang maintain aje. Hampir jam 6.00 petang, Nora selamat dinikahkan dengan dua kali lafaz. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Kawan kami dah selamat menukar status dia. Dari bujang kepada isteri orang. Aku yang duduk sebelah dia pon merasakan debaran yang sama. Hamboih3 hover kan kauuu.... Amek aura laaa...... Kesan ciuman Nora tue masih ditudung aku tauuu. Hahahaha! Balik dari umah dia, kami terus kedewan untuk usha spot bagi menggantungkan props kami. Done. Balik rumah. Work hard dengan kain2 yang blom habes lagi nie. Sampai kul 3.00 pagi baru tido. Tue pon dah sangat takleh kawtim lagi. Aku sesiap masak nasik lemak ngan Azwa for us. Kire pas bangun directly leh makan. Sesiap nak gi dewan.

20.01.2013
On her wedding. Aku, Azwa & Akma berpecah. Aku & Azwa ke Kuchai Lama untuk amek udang panjat khas permintaan Nora. Akma terus ke dewan untuk siapkan perkakas. Thanks to kak Nai sebab bantu aku carikan udang panjat. Selamat aku. Hihihi! The best thing is kami bertiga pakai uniform yang sama tapi kami bukanlah her flower gurl ye. Kami adalah her BFF. Kami akan menemani dia selagi diperlukan. Insya Allah. Alhamdulillah majlis berlangsung dengan lancar dan seperti apa yang dirancang.

Nora & Khairi, aku adalah one of your witness dalam menjayakan hubungan korang nie. Syukur Alhamdulillah, korang dah melalui masa senang, susah, cabaran kecik & besar dan segala rintangan yang datang sebelum ini. Insya Allah jika dihadapan masih diduga, aku yakin korang sangat mampu untuk menanganinya. Apa2pn Nora, ingat perkara pertama, TAAT KEPADA SUAMI. Ini yang terpenting dalam hubungan suami isteri. Anw dear BFF, kami sangat happy. Really do happy for u and Khairi!!!

Love,
Wanie
On behalf of other Geng Jahat

















No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...