16 August 2013

Salam Jumaat yang Barokah!

Assalamualaikum wbt,

Selepas aku sawan semalaman, aku tido senyenyaknya. Memang sangat mudah menjadi aku, dengan menangis, aku bisa tido senyenyaknya. Hahahaha! Hampeh kan? Tapi kantoi la pulak aku nangis. Takpe takpe cuci mata anda okeh dengan cara menangis. 

Aku mulakan hari aku pada awal pagi. Aku berjubah hitam hari nie. Hihi! Tanpa apa ntah, protes kot? Aku put aside whatever yang aku rasa semalam. Went to work with the azam la kononnya. Insya Allah. Breakfast outside with my officemate & lunch oso outside with my cousins. 

Tadi jumpa couz i dia cakap, kalau tengok instagram hang, asyik2 makan je. Bila nak kurus? Hahaha! Macam nak tanya je balik, penah tengok aku kurus ker? Aku sendiri pon tak penah rasa kurus. Ibarat macam... Kurus tu apa ek? 

Aku tak nafikan yang IG aku secara majoritinya ada pix makanan & selca & shopping. Bukan dia aje yang menegur, so many peeps yang tegur. Memandangkan aku link kan dengan FB, so menda yang sama la. Aku berpendapat apa yang aku buat tak salah. I want to share with sesapa yang sudi nak share la information. Mana yang sedap, mana tak sedap. Apa yang boleh dicuba, apa yang tak berbaloi.. Apa yang murah, kat mana ada sales.. What are the current thing yang uptodate or hot at the market... Hahaha! 

If anyone feels offend dengan apa yang aku share, pls pls pls jangan follow my IG even my FB. I really dont mind. Seyesly. 

Sebab aku ni kadang2 tengok pix orang lain pon teringin, so dengan ringan mulut & jari aku pon akan bertanya. Its about sharing some information kot. Aku suka! We can get the best things in the market kalo kita sendiri tak kedeks utk share. 

So my IG is @misz_wanie uols kena get my approval 1st dulu before can looks at my pix. Hihi!

Aku bukan nak buat uols muak or meluat ngan cara i, tapi this is me... Kalo suka u can be my friend if not, u are not invited to follow me. 

Okla till here. Dah balik awal ni, tak rasa ngantuk la pulak. Semalam rasa macam nak emergency leave aje tapi tak sampai hati. 


Lotsa love,
Wani Othman 




No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...