22 March 2011

Dedicate entry for Someone

With My Dear frenz, Pija yang akan melangsungkan perkahwinan in this coming June!

Yes, we are in a different size but have the same interest and personality!

Ni hakikat yer...kami SANGAT ROMANTIS orangnya bila jalan berdua-duaan. Sejak kami bertemu bersama.

Bersama rakan yang lain, singgah kejap di Colmar Bukit Tinggi selepas menghadiri walimahtulurus.

Here she are...my lovely frenz. So much misz u even baru semalam kita berFBing!

So my deary frenz, aku wat this entry specially for u yer. As I promise u. Sedikit maklumat untuk kawan aku nie, actually kami berdua berasal daripada Uni yang sama. Tapi hakikatnya yang sangat nyata ialah kami tidak pernah bersembang atau beramah mesra since Sem 1 sehingga Sem 6. Ya walaupun kebanyakan kelas kami sama dan nombor matriks kami juga berturutan untuk course yang kami amek itu. Sapa yang sombong agaknye ye? Hehe. Umur kami pon sama, as I said before size yang membezakan kami.

Sesungguhnya kuasa Allah itu Maha Besar, on the first day aku lapor diri at somewhere, aku tak kenal sapa-sapa masa tuh, tapi bila seorang budak pompuan nih masok, aku ngan dia teros tegur, macam dah bertahun-tahun kenal (yaps kami kenal cuma sombong aje)..."Heyyy ngkau...!". Poyo kan macam kenal rapat aje. Actually nak menunjuk kat orang lain kot....Hahaha! I have a friend here! Itulah my dearest frenz nie.

Day by day, till now we are still become a realy good friends! So much good. She was been near to me during my "dump" day and oso she's the one yang help me to put away my broke feelings. See...macam mana laa aku shayang dia kan? That time dia ada antar emel...quit special email sebab wat aku realised apa yang patut dan tak patut aku buat...kami berdua nie terpisah dek jarak. Jarang sangat-sangat untuk jumpa.

Dengan dia, banyak mende yang kami berkongsi, saat suka dan duka sejak tahun 2007 lagi. Tambah-tambah ceta pasal kerja...lagi laaa.....Kalau kami berdua nie berjumpa, asyik ngungkit kesah lama aje...Hihi! =) nak wat camne ceta tuh je yang paling tidak basi.

My deary frenz nie dah nak kawen sebenarnya. =) aku sebagai kawan, sangat tidak sabar nak tengok dia mendirikan rumahtangga. Doa aku sentiasa bersama dia. Banyak perkara yang baik ada pada dia, tapi aku tanak ceta la sebab itulah keistimewaan dia dimata aku. =)

Kawan, kau tuh dah nak kawen, jadi rajin-rajinlah memasak ye. Nanti aku berziarah umah ko, jangan lupa ye carbonara dan spaghetti bolognaise...Uwaaa! Nak jugak! Jangan ajak aku ke Pizza pulak....Tak layan ok!

Nur Afeza, just u yang tahu kenapa hubungan kita nie istimewa. So harapnya friendship never end!

Love Lady Wanie



No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...