08 February 2011

Reunion II ~Geng Jahat MiSC~


Nie adalah pertemuan kedua aku dengan Geng2 Jahat nie. Okla,aku perkenalkan dulu sapa geng jahat sebenaqnya. Sabaq nooo...Geng Jahat nie ialah aku, AkmaLena (aku tulih cam Nora selalu panggil hang la wey cum Ketua Geng Jahat), Kulat, Noraliza, Nek Rock, Imah & Ct. 7 la sebenaqnya tapi sampai skang 6 sahaja yer.


Setelah beberapa tahun tak jumpa, nie baru la terjumpa. (ada sebab mengapa tak terjumpa.tapi biarla.aku taknak langsung ia diungkit.sebab kami nie dah macam sedara.aku takleh la kalo tadak Geng Jahat nie.tak lengkap rasanya).


Perjumpaan nie kami wat kat Penang (yea nie kampung laman aku tapi nie tempat terbaik ok kalo nak melepak dengan kengkawan). Best beb! Kami pi tempat mana ek...sat nak kena ingat;


1. Tengok baby Imah, Adalia. Mak Imah jamu makan kuey teow goreng.sedap wey.abes.


2. Balik umah aku kejap. Nganto lappy Fizah. Mak aku plak menjamu.Hah, apalagi menyumbat la lagi.


3. Lepas ntuh trus balik ke hotel konon nak lelap kejap tapi tak sebenaqnya...kitorang bukak bekal yang mak aku bagi n mak Imah bagi. Sambung makan!


4. Aku x hengat samada kami pi Bazar Malam kat Batu Feringhi dulu ke pegi melantak pasembur kat Gurney. Haha! Melantak lagi wey!


5. Tutup ari tuh dengan nonton midnite movie wey dkt Gurney Plaza! Terbaik dowh...!


6. Next day, kami bangun tido dengan tak awalnya...Hihi...Check out. Pi pusing Bazar Chowrasta dulu..lunch lak kat Seoul Garden. On Akma.Tq Akma! Melantak lagi! Terbaik lah makan kat cni! Better than branch kat One Utama.


7. Akma hantar balik kami ke airport. Thankss la Akma sebab jadi host kami. N oso to Nora for the G Hotel!


Apa-apapun terbaiklah melepak dengan depa nie! Sayang la hangpa!


Love Lady Wanie

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...