09 February 2011

True Love

"Cinta Sejati Umpama Hantu, Ramai Yang Mengetahui Tapi Tak Ramai Yang Bertemu" kata-kata oleh Uncle Sam, si bapak Melur dalam slot Akasia : Tiramisu. Kiut kan crita tuh?

So apa pendapat hangpa? Adakah hangpa dah bertemu dengan cinta sejati? Atau masih mencari? Atau sudah berhenti? Mana satukah pilihan hangpa?

Tapi yang paling penting, apa maksud CINTA SEJATI itu sendiri bagi hangpa? Jom la kita kongsi sorang sikit.

Tak semua orang dapat bertemu dengan cinta sejati tue dengan segera dan tak semua orang berpeluang berjumpa dengannya jugak (apa ayat aku nie tetiba konfius jap). Dari kecik, kita dah belajaq pasai cinta sejati kan? Mana taknya kalo layan crita Fairytales Disney, kan semua berakhir dengan jumpa cinta sejati dan happily aver after. So amacam?

Apa-apa pon cinta sejati nie kita sendiri yang definisikan dalam diri, berapa luas pon definisi cinta nie pada diri kita jugak. Kalo masih bersedih tak berjumpa dengan cinta sejati, jangan buang masa. Bersyukur sajalah dengan apa yang ada. Itu yang terbaik untuk diri kita. Kan?


Love Lady Wanie





No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...