02 November 2012

Kuching - Day 1

Sambungan dari sementelah sampai ke Kuching Airport.

Akma dengan segera menghubungi orang yang kami sewa kete. Hah, dah sampai. Cepat & pantas hokeh! Nak naik 4 orang aje, tapi sewa Proton Exora. Hah, nan hado kooo......! 4 orang then naik kete bosar! Aku as a 1st driver, ye la kena bawak MPV. Time tuh depa tak rasa lagi keseronokan bawak MPV kan? Lepas dah rasa...hah, jangan nak harap dah aku leh drive... Aku jadi tukang baca peta jeee.... Jahat tauuuu!

Shot terus ke hotel, dalam kepala nie pikir nak tido & rehat aje. Badan dah lemah, mata dah kuyu. Rasa penat sangat. =) Hotel yang Nora booked was Hotel 360. Dari luar memang nan hado aje la... tapi bila dah sampai bilik. Pergh! Hebat seh. 2 katil queen. Sangat sesuai untuk kami. Sempat lagi nak bergambar2, pastu tanpa tukar baju kurung kami terus menarik selimut tebal yang lembut tuh, & melelapkan mata dengan bahagianya. Hihi!

Bila dah bangun & siap2... Yela dah lapaq kan? Decided to had our dinner at Topspot. Nak ceta lanjut pon rasa cam malas kan? Nanti tengok gambaq aje la yer. Hihi! Makanan okey la. But my dearie frenz tak lalu sangat ar nak makan.... [kan aku dah cakap takmo gi Kuching....]
Pas makan singgah 7-e, balik tido aje. Tak tahu nak watpe aktiviti malam di Kuching. Hahaha! Ngek kan?














Love,
Wani Othman

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...