27 April 2011

Isteriku Zulaikha - again-

Semalam time aku sampai umah, aku trus on TV dan ntah nape aku turn to channel 9. Ops, ada ulangan Isteriku Zulaikha. My favour telemovie. Ntah nape ye aku ske sangat ceta nie..... Musykil~~ Tapi ceta nye cam lain sikit la.. ada perubahan ke? Edit again ke? Ke aku sorang je yang sedar? Ke aku je pikir ntah pape...? Serasa aku masa aku nonton for the 1st time, takde pulak aku terlelap...Huhu (tak puas hati nie). Can anybody explain it to me? Yang pasti my favour song pun tak de =( Penakut by Yuna. Huhu! So kesimpulannya semalam feeling aku tak sampai la sebab lagu tuh takde =(




 Love Lady Wanie

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...