13 September 2011

Buka Puasa di Hotel Seri Malaysia, Kepala Batas

Pada 26 Ogos lepas, beberapa hari sebelum menyambut hari raya. Aku ngan mak n dua adik aku berbuka puasa di hotel tersebut. Ala bukan jauh sangat dari rumah aku. Lagipun harga buffetnya tidak semahal buffet di area KL.

Sepertimana harganya, pilihan makanan tidaklah semeriah mana. Tahap wasatiah begitu. Hihi! Tapi Alhamdulillah sangat mengenyangkan.

Sebenarnya dat day is adik bongsu aku, Mimi punya birthday. So kira sambut sekali la.

Semasa aku line up utk ambil mknn, aku terjumpa kawan lama sekolah rendah aku yang hampir 11 tahun tak jumpa. Jat @ shahrizat ni one of chef kat sana. Jat, leh upgrade lagi taste of food. Pelbagaikan lagi. Ok? Tapi aku ttap bangga ada kawan chef mcm dia.

Secara ringkas itulah juadah berbuka puasa yang menarik dalam family aku.

Love,
Wanie

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...