11 September 2011

Disaat airmata ku tumpah lagi

Dah 6 hari aku maintain dengan perasaan aku yang menerima qadak dan qadar seadanya. Tapi sementelah aku membaca nota yang ditulis oleh mak aku diFB dia. Perasaan aku kembali goyah dan sedih. Sedih memikirkan segalanya. Ianya bagai mimpi semalam. Sebulan lalu tiada apa yang berat untuk difikirkan.
Aku tidak mempunyai bahu lain untuk dikongsi apa perasaan aku. Tidak mungkin orang lain mampu dan mahu mendengar keluh kesah aku yang panjang.

Nanti aku akan copy nota mak aku untuk diletakkan di blog dan dikongsi dengan semua.

Airmata seakan murah untuk aku dikala ini. Walaupun airmata itu seumpama mutiara.

Ya Allah Tuhanku, Kau kuatkanlah semangat ku yang satu ini. Sesungguhnya aku meredhai segala takdir yang Kau tetapkan padaku. Amin.

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...