13 September 2011

Serai, Empire! What? Again.

Semua pic nie diambil semasa kami berbuka puasa di Serai, Empire Shopping Gallery. Tempat makan agak fofular for those people yg tinggal around KL, Subang n Shah Alam. Kalo tengok review aku pon banyak kali aku kesini. Almaklumlah sebelah opis aje. Ahaks!

Menu kali ni untuk pakej berbuka puasa. Sesuai dimakan untuk 4 orang. Bila geng opis aku ajak berbuka bareng, aku pon bersetuju. Memula macam ramai je nak follow tapi last2 tinggal kami berempat aje. Aku, kak Haiza, kak Nairul & Sheeda.

Makanan yang dihidangkan jugak menarik. Tengok gambar je dah wat air liur meleleh2. Hihi!

Tak menyesal la kalo korang nak melabur disini. Super yummy!

Love,
Wanie

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...