18 September 2011

Melantak di Restoran Mohd Chan Abdullah

Hari aku ngan Azwa gi met Dura Moktar, one of my new friend kat Serai, Empire. (this is her blog's add : http://duramoktar.blogspot.com). Selama ni aku ngan Dura pon x penah jumpa lagi. Kira this is our first time met up.

After borak2 yang panjang, memasing pun mengundurkan diri. Aku ngan Azwa pon mencari hala tuju kami ke Kelana Jaya. Kami nak pegi mencuba di Restoran Mohd Chan Abdullah. Aku dah dengar banyak kali dan tgk kat tv jugak berkali-kali. Huhu, dah craving for it laaa.....

Kalo korang nak carik, senang je. Memang area makan je la situ. Dekat ngan Restoran Mamak Fariz Maju & Fend Ikan Bakar.

Kami order Appertizer, konon laa... Dim Sum sebekas RM3.80 je, sedap dap dap.....! Ngan Wantan goreng yang kulitnya sangat crispy dan nipis. yummmy!

Sorila kalo uols nak tengok pitcha makanan, mcm dah x menarik kan? Sebab kami dah makan half away, baru sedaq yang pic blom snap. Huhu! Camne nak guide orang kan? Hihi! Aku order Nasik Goreng Seafood, yang mana letak banyak sotong dan udang. Sampai tergaru-garu aku. Ahakss! Azwa order Nasi dgn Ayam Masak Kicap kott! Dap dap jugak (tagline Annisa Humaira).

Air plak, order air2 biasa aje, Ribena Laici & Longan je. But not bad la restoran nie. Restoran yang bleh dilawati lagi lepas nie. Hihi!

So uols kalo nak dicuba, sangat digalakkan. Cuma jangan melawat hari Ahad minggu ke 2 dan ke 4.

Love,
Wanie

1 comment:

  1. da byk branch da... kat meru ade... kat area shah alam nih pun da ade rasenye.. tp x ingat kat mane..

    ReplyDelete

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...