17 July 2011

Fullhouse, Sunway Pyramid

Me in nice working outfit...Hahaha!

Takde sapa nak bantu kan? =(

Yang penting rasanya ada PEPPERMINT + CHOC!

Gaya kegemaranku! =) (See...baju kurung okay!)

My cousin tunjuk tanda BEST & surely sedap! Dia nye food gak yang sedap. Alfredo's Pasta.

Mine! Adik-beradik chicken chop. Uols takyah try la yang ini, sos tak sedap and breadcrumb pon Huhu!

Hi! My name is TRACY

Their's Menu

No. 143 is my food = PLZ DONT TRY!

Nice deco! Rasa tenang je =)

His name is THOMAS! Say Hi!

Ada kete Mini Cooper gitu

Dah lama aku dok lalu depan restoran nie, nak masuk makan, cam takott je. Ye la, interior nye pon nampak cam fine dining kan? Dah berpuluh2 kali rasanya aku just mengusha dari luar aja. One thing lagi, taktahu halal ke tak. Tapi setelah aku baca review others dari a few Malays blog, aku pon ajak cousin aku untuk santap disini.

Sebelum masuk, korang usha la dulu Menu kat pintu masuk. Kot ye pun nak try, apakata korang berkenalan ngan buku menu kat depan tu dulu. Kan? Ye la kang senarai makanan kat situ tak menepati citarasa korang ke kan? Muntoh ijo lak korang.

Owh lupa lak nak kenalkan nama restoran nie, namanya FULLHOUSE. Korang leh tengok restorannya berwarna putih dan bersih. Yang penting sesangat korang usha dulu menu, kang dah duduk nyesal lak takde hidangan nasik. Kan? Hua Hua Hua! Dari segi pricey, ok la. Takde la mahal sesangat, kalo korang mampu nak makan Pizza Hut, ala takkan nak makan nie kurang kot?

So anybody yang dah tertarik, apa kata korang ke sana la. Rasanya banyak guna makanan untuk Hi-Tea. Next time nak try lagi la. Adios!


Love,
Wanie

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...