20 July 2011

Jumaat @ Sunway Pyramid

THE SMURFS

Bila tengok picture diatas nie, aku dah mengimbau zaman kecik aku. Kartun THE SMURFS is one of my favourite la kiranya. Selain dari, THUNDER CAT. Sapa suka lagi ye? Rasanya next month ada movie THE SMURFS 3D ditayangkan. Jom nonton yuk! Hmm, mau ajak sapa ye? Maybe adik la kot. Mendalah kecik nie sangat comel. Menunjukkan kesukaan aku, dalam iPhone I pon I ada donlod games The Smurfs, ala macam Farmville gitu.

Sebenarnya Da (cousin aku) ajak nonton wayang cete Harry Potter 7 : The Deathly Hollow Part 2. Dia memang peminat HP nie. Aku? Aku layan je semua ceta, dalam 7 series nie...ada la 4 je aku sempat ngikut. Tu pun just through movie download aje. Kantoi! Ahaks. Nie kira 1st time aku layan HP kat wayang. Hua hua hua! Camne perasaan? Sure ketinggalan? Takla...Hahaha! Mestila cepat nak cover. =)





Memandangkan waktu dah tengahari & perot memasing sedang bergendang & tiket wayang telah dibeli & ada lagi 15 minit sebelum wayang start, maka fussshhhhh.... dah diri depan A&W kami berdua. One set share dua orang ye. Konon nak tukar ke saiz ayam yang kecik, cisss rupanya teramek yang besar. Sorry Da! Anyway tenkiu sebab banje. Selalu cam tu kan? Makan pon laju tahap bullet train, sebab nak line up beli pop corn lagi. Huhu! Tamak kan? Tapi pop corn karamel yang panas-panas lagi sangat sedap!








Tiket wayang, rasa lagi best kot layan 3D. Banyak babak khas untuk 3D.

Picture kat bawah plak after layan wayang & jalan-jalan searching for a place untuk santapan tengahari + petang + malam. =) Huhu! Saya memang tak suka minum fresh milk + fresh yogurt. Tapi di excuse kan untuk TUTTI FRUITTI, fresh frozen yogurt ice-cream. Saya memang gilakan ini. Rasanya kena belajar wat sendiri la sebab MAHAL ok nak makan selalu. RM0.53/10 grms. 100grms kan dah RM5.30. Vanila & Choc memang the best la.... Selalunya saya amek 3 perasa. Vanila & Choc = wajib. Satu lagi maybe Strawberry ke Red Velvet ke Mango ke....so and so la =)

Always choose this cup!

Hopefully next time leh jejalan lagi dengan pakai seragam opis gitu! =)

Love,
Wanie

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...