04 July 2011

Kisah Dongeng - Stacy

Memandangkan mood aku tengah berpintal-pintal nie, apakata kita layan lagu-lagu yang agak sesuai la. Sure korang pelik kan, pesal la minah nie letak lirik and lagu yang bergenre sangat tidak happy. Eh eh, nak happy letak sendiri la kat blog korang. Ahakss! Sori lawak je. Sebab lagu-lagu macam nie wat masa nie mencerminkan isi hati aku sedikit walaupun tak banyak. Dah, jangan merepek...Layan dulu!


Eh,eh ada lirik sekali la... Ok, ok... Nak jugak letak lirik....

ku sadar ku tak seberapa
jika dibanding mereka
yang jauh lebih megah dari diri ini

apa yang mampu ku berhias
hanyalah hati yang ikhlas
terpendam simpan untuk dia yang sudi

mencintaiku dengan seadanya
mencintai aku bukan kerana rupa
dalam waktu sedu
dalam waktu hiba
ku harapkan dia rela

mencintai aku dengan seadanya
sanggup menerima insan tak sempurna
atau mungkin cinta sebegitu hanya
kisah dongeng saja

belum pernah ku merasakan
dipeluk dalam dakapan
eratnya melindungi jiwa rapuh ini


sanubariku memerlukan
kehadiran seorang teman

tulus mencurah kasih sepenuh hati

mencintai aku dengan seadanya
mencintai aku bukan kerana rupa
dalam waktu sedu
dalam waktu hiba
ku harapkan dia rela

mencintai aku dengan seadanya
sanggup menerima insan tak sempurna
atau mungkin cinta sebegitu hanya
kisah dongeng saja

No comments:

Post a Comment

The sadness thing in your life

Just a quick update as a reminder to myself Its really hard to accept that life as a fat woman actually. Hahahaha For the 1st time aku merun...